JohannaHua

Direktlänk till inlägg 10 februari 2015

Tisdag

Av johanna - 10 februari 2015 19:01

Glad, pigg och kärleksfull idag! Gud vad skönt att få känna så!

Har mammas  lilla hund Douglas här hemma hos mig nu, skönt med sällskap när älsklingen är borta och jobbar.

Gav Douglas en rejäl omgång med trimsaxen i morse, tror jag gjorde honom typ 5 kg lättare. Jävlar vad hår den lilla hunden har! Sen efter det fick han en dusch med såpa! Så nu är han ren och fin!

 

Ja.. jag har väl inte pysslat med så mycket idag, har tagit det lugnt! Idag började min röd- vecka också.. piss! Känner att det betyder att jag får baka ett fat med chokladbollar och trycka i mig.. åååååh!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 30 september 2015 22:00

Just nu är jag så lycklig att jag nästan gråter, och jag känner mig stark av någon anledning.. samtidigt känns allt så jävla tungt. Vad är det? Pms? Vet att jag kan bli helt krazy i huvet när jag är pmsig. Eller så är det något jag bara kommit underf...

Av johanna - 30 mars 2015 11:39

Fuck va trött jag är idag! Brukar vara så morgonpigg annars. Är det för att vi har skruvat på klockan eller? Jag ska jobba snart.. klockan två, jävlar vad dagen går fort. Jag har ingen lust idag. Nu är det påskvecka och det kommer vara mycket på jobb...

Av johanna - 29 mars 2015 19:35

JÄVLA HELGER SOM SKA GÅ SÅ FÖRBANNAT FORT!!! Idag åkte han igen.. nu sitter jag här och drar av mig håret... det skär i hela hjärtat på mig att han försvann, kommer inte hem till mig förräns torsdag. Jag orkar inte vara utan honom. Min mysiga, gosiga...

Av johanna - 24 mars 2015 21:48

Guuu vad gött att krypa ner i en nybäddad säng, nyduchad, mätt och belåten. Trött efter jobb idag, även fast jag hade en ganska kort dag. Har varit hos mamma hela eftermiddagen, solat och hängt. En långpromenad med hundarna blev det också i det under...

Av johanna - 23 mars 2015 12:48

Usch vilken dag.. känner mig nere och har ingen lust.  Gick skit med min träning denna morgon också, gick ut på promenad men vände om hemåt efter 5 min då jag höll på att blåsa bort. Jävla fittväder, det kan fan aldrig bli så att man kan vara utomhus...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards