JohannaHua

Alla inlägg under september 2013

Av johanna - 29 september 2013 21:29

Fucking ångest över kommande vecka. Jobbmässa på tisdag i folkets hus, BLÄH! Går jag inte så får jag frånvaro.

Sen har jag jobbcoachmöte dagen efter, skulle ringt massa ställen men har inte gjort det.

Sen måste jag ta tag i teorin till körkortet, har fått halkbanan avklarad. Det är det sista nu, men jag känner mig så trööög. Det blir inget gjort för mig. Men i morgon är det en ny vecka, nya tag, energi! Kom igen!

 

Det gnager i mig.... uuuuuh. Men den här veckan måste jag skärpa mig! Kan inte hålla på och smita undan med skissblocket hela tiden.

 

 

 

 

Av johanna - 10 september 2013 23:29

I går natt fick vi hem en ny liten  familjemedlem i huset! En goldendoodle tjej, vi ska kalla henne Tyra. Den sötaste lilla valpen i världen! Helt underbar. Mamma har länge varit sugen och drömt om en goldendoodle hund och övervakat en kennel som precis har fått valpar. Ett par veckor efter att de tagit slut så ringde uppfödaren hit och erbjöd en valp som blivit återlämnad. Eftersom vi håller på med husrenoveringen nu så har vi kännt att vi kanske inte borde skaffa valp. Men vi körde endå nu när vi fick en sån chans. Det går hur bra som helst och hon är jätteduktig! Det känns roligt!

 

 

 

Vid klockan ett idag var det obligatoriskt möte på Lintjärn, ett företag som heter Proffice hade nåt informationsmöte. Jag kunde typ inte lyssna ordentligt, mådde så dåligt. Ville bara att det skulle ta slut så jag kunde få gå ut och hosta.

Efter mötet kilade jag in och köpte maskmedel till hundarna och en ny fin sele till Bella. Skönt att ha dem avmaskade nu, kanske hundarna kommer må lite bättre nu.

 

I morgon måste jag in till stan, ska ha körlektion igen, hoppas det går lika väl som förra gången. Jag är fortfarande jättesjuk, orkar egentligen inte. Men nu gör jag det här. Börjar bli lite nervös, om en vecka har jag ju halkbana.

 

 

 

Av johanna - 6 september 2013 10:39

Då har ännu en vecka gått. Jag har åkt på en förkylning from hell, så nu gör jag allt för att få bort den. I går åt jag tillochmed en rå vitlök, men kände ingen smak.

 

I onsdags åkte jag till stan för att ta en körlektion, bokade på en annan trafikskola denna gången. Fasen så mycket bättre där! Fick en bra bedömning på min körning och nu är halkbanan och sånt inbokat! Det går framåt nu äntligen.

Det här med jobb ser fortfarande öken ut, men jag söker som en idiot. Snart så..

 

Idag har jag fått ställa in möten och en massa bara för att jag är så sjuk. Så trist detta!
Hoppas verkligen att det går över nu i helgen.

..

Av johanna - 2 september 2013 18:25

Jag vill flytta jävligt nu..

Av johanna - 2 september 2013 10:03

I går gjorde jag ett ordentligt städryck här i huset. Vi har ju haft väldigt rörigt eftersom vi håller på att renovera, hatar när det är stökigt. Men nu ser det riktigt trevligt ut!

 

Ny vecka nu då. Körlektioner, plugga teori och massa jobbsökande. Det är september nu, shit vad fort det går. Hösten är här!

 

Får se om jag får med mig mamma till stan idag så vi kan övningsköra. Det hade varit kul om jag kunde springa in på HM och köpa den fina halsduken och mössan som jag tittade på senast också.

 

nej..nu ska jag gå ut på en liten morgonpromenad med min hund.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards