JohannaHua

Alla inlägg under december 2012

Av johanna - 20 december 2012 16:46

Idag håller jag på att åka hem till Sverige! Ca en timme kvar på bussen, sen blir det raka vägen hem till syrran på kalas för hon fyller år!
Ska bli så otroligt skönt att få vara ledig ett tag, det behövs nu!

Av johanna - 15 december 2012 20:00

Shit vad roligt det har varit idag! Vi har fått lära oss att använda hästars kroppsspråk och hanterat dem på olika sätt. Otroligt häftigt! Nu är jag inte alls lika rädd för hästar längre!

 

Vädret kunde varit bättre idag.. det har blåst iskalla vindar. När jag kom hem var jag STELFRUSEN! Tur att jag fick med en tjock vinterjacka hit, annars hade jag nog dött.

 

         

 

 

Av johanna - 14 december 2012 23:06

Redan jävla fredag, det är läskigt alltså vad fort den här veckan har gått.. det känns som det var igår det var Söndag och man låg och skakade av bakfylla.

 

Idag har vi i alla fall varit varit på en föreläsning om hästars beteende och psykologi. Väldigt intressant!

Nu har jag har jag fått en annan syn på hästar! I morgon fortsätter kursen i stallet, och då blir det hantering av hästar.  Är skitnervös för jag är ju livrädd för dom. Stora jävla damp djur. Vi får se hur det går.. längtar ni inte efter att få läsa?!

 

Efter teorin gick jag, Sus och Malin på staan. Sen blev det Amarillo med Malin och Aile, vi åt svingood mat! Sen hem på glöggmys i soffan med  fina människor! Käärlek

 

    

Av johanna - 13 december 2012 00:45

I morse på frukost fick vi glögg och pepparkakor och luciatåget kom. Mysigt!

Roliga lektioner idag! Hunduppfostran och inlärning där vi klickertränade med hundar. Sen hade vi Djurskötsel där vi gjorde redovisningar om Marsvin och pratade lite allmänt om gnagare.   

 

Sen har jag bara typ mysat och chillat!

 

   

 

 

yey

Av johanna - 12 december 2012 00:30

My kraazyy bitch is back! Och hon lever!! Aile har varit på sjukhuset och opererat det där brutna benet. Känns som att hon har varit borta i flera dagar, men hon har bara varit där en natt. Nu har hon en stor pjäxa på ena foten, haha!

 


Njut!

 

 

Av johanna - 11 december 2012 14:00

Har väl inte hänt så jättemycket intressant idag.. lång sovmorgon, det snöar jättemycket, och mitt element har börjat tjuta nu igen. Slår fan sönder det snart, helvete vad irriterande! 

 

Från det ena till det andra.. Måste berätta en ful grej, haha! Förut när jag duschade så kom en hårslinga i mitt ansikte, av någon anledning så trodde jag att den var en gigantisk spindel så jag drämde till mig själv med dusch hantaget i fejset. Skrattade som fan åt mig själv. Normal? mm..

 

Nu är det bara 8 dagar kvar till jag åker hem till Sverige på jullov! Saknar min söta tjej!   

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

Av johanna - 10 december 2012 22:45

Är sviin trött idag.. ligger lite efter med sömnen. Ögonen gick igen på lektionen i morse, fuuck! Fick reda på mitt resultat på tentan i anatomi idag, jag var näst bäst i klassen och fick en fyra! Fem är högst. Roligt!

 

Mitt element tjuter as irriterande! Man måste typ vrida på den där grejen varje kvart för att slippa höra skiten. Blev lite förbannad så jag råkade bryta av hela jävla vrid grejen! Jag bara Shit, pinsamt att kalla på vaktmästaren.. igen! Han var här förut och lagade en hel hög med grejor. Man kan ju undra vad Malin och jag håller på med, han har fått laga både spolknappen (vi har tydligen varit för hårdhänta mot den) och dusch hantaget som gick av helt i går. Plus mina två lampor som jag råkade göra sönder förra veckan. Fick fönstret isolerat också. Så mitt rum har fått en make over idag.

 

Meen i alla fall! Tillbaka till elementet.  Jag lyckades i med min lilla panik där att trycka tillbaka vrid grejen, jag fick ta i ganska hårt! Inte vet jag om det funkar som det ska nu. Det märks väl om jag antingen förfryser eller dör av värmeslag här på rummet. 

Tjuter gör det i alla fall inte längre så på ett sätt var det ju asbra att det gick av!

 

Eftersom att jag äntligen har lyckats få mitt skrivarbete färdigt om armbågsdysplasi så förtjänar jag en liten film nu!

 

Gonatt!

 

  

Av johanna - 9 december 2012 18:30

Ja.. party igår. Karran hade med sin slabbedask, och den var giftig den! Idag mår vi inte så underbart. kraazy night!

 

  

               

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards