JohannaHua

Alla inlägg under oktober 2012

Av johanna - 31 oktober 2012 23:45

 

Av johanna - 30 oktober 2012 13:00

Idag har det bara varit slapp skoldag, sen har jag och alla tjejer varit och handlat för halloweenparty i morgon. På eftermiddagen bakade jag och Jasmine kakor och chokladbollar som vi ska sälja för klasskassan i morgon på teaterpausen.

 

På kvällen hängde jag med Aile. Klockan tolv på natten blev vi hungriga och gick på Mc donalds drive in och köpte hampurilainen, haha! Snacka om desperata. Vi hade svinmysigt! Yeey :)

 

 

Av johanna - 27 oktober 2012 12:00

Kekri idag igen.. iskallt som sagt var. När vi packat ihop och gick hemåt så stannade vi till och tittade på lite eldkonst och när dom tände getabocken. Nu ser vi inte honom mer.

På kvällen blev det partyy, vi alla klädde ut oss till horor och dragqueens. Svinrolig kväll! Ni vill inte veta hur jag såg ut!

 

               

 

 

 

 

Av johanna - 26 oktober 2012 11:45

Idag har vi stått och sålt saker på kekri, fruktansvärt skitkallt bara. På kvällen var jag djuptfryst! 

Malin och jag körde lite myskväll med massa filmer, pannkaka med vaniljglass och snask!

 

 

     

Av johanna - 25 oktober 2012 11:45

 På kvällen, när jag vaknat till liv så gick Aile och jag iväg och åt nachos. mMMmm

 

 

Av johanna - 24 oktober 2012 10:00

20 årig idag! Överraskades av en sjungande Malin som kom in med ett paket till mig på morgonen. Sen gav Jasmine och Aile en varsin också. Mina snälla vänner!

Klockan tio idag skrev vi tenta, det gick bra! Så skönt att den är över!!!!!!

Efter skolan gick vi och åt på restaurang, det var supergott och jättemysigt! När vi kom hem bjöd jag på glasstårta och förfesten satte igång.

 

Gratis inträde på krogen och halva priset på allt i baren hela kvällen. Ni kan ju tänka er hur det gick! Haha!

Torsdagen var inge go kan jag säga! 

 

 

 

           

 

 

 

 

Av johanna - 23 oktober 2012 09:45

Denna dag hade vi sovmorgon till klockan 12.00 Härligt!  Då började vi förbereda inför kekri som är fredag- lördag. Efter det gick jag till rummet och pluggade tenta med Malin tills ögonen föll igen.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards