JohannaHua

Alla inlägg under juni 2013

Av johanna - 27 juni 2013 02:15

Egentligen är klockan på tok för mycket för mig nu, i morgon ska jag nämligen kliva upp tidigt för jag ska på möte med en jobbcoach.. suck. Men jag fick sådan lust att skriva lite här.

 

Idag har jag tagit min första körlektion på trafikskolan, det gick hur bra som helst! Det känns verkligen som att det närmar sig till körkortet nu! I höst tar jag det!

Jag är så stolt över mig själv att allt gick så bra, var ju lite nervös innan eftersom jag skulle köra en annorlunda bil  inne i stan och ha en främling brevid mig.

 

ja.. sen har jag gått runt i affärer i dag också, jag köpte en tröja!

När jag kom hem så gjorde jag en sallad och sen gick jag ut på 5 km rundan med Bella! Det är så härligt att ha kommit igång med promenaderna igen. Nu ska jag bli sund och tappa några kilon!

 

Jag mår väldigt bra nu, det är så skönt! Har även fått tillbaka glöden för tecknandet igen, var helt död ett tag. Fantasin är tillbaka!

 

 

 

Av johanna - 20 juni 2013 01:50

Råkade bläddra tillbaka i min blogg, NOT GOOD! NOTNOTNOT!!!! Shit, borde jag göra en ny kanske? En helt ny och fräsch.  Eller? Men då kanske den här hamnar i glömskan.

Den här bloggen startade jag när jag flyttade till Finland. Jag känner lukten när jag skriver. SaknarSaaknaarSaknaaaaar!

 

Det lutar mot att göra en ny blogg. Men jag får se!

   

  

Av johanna - 19 juni 2013 23:50

Kanske man skulle ta och vara lite mer aktiv med bloggandet?! Det är ju lite tråkigt när den har varit lite död ett tag, brukade ju skriva varenda dag!

 

Okej, tiden börjar läka mina sår nu. Saker och ting går framåt och jag känner mig nästan på topp!

 

Jag har massor med framtidsplaner och mål! Jag sprudlar!!!!

 

 

Av johanna - 17 juni 2013 00:00

Idag hämtade jag min nya gitarr som jag beställt! Är himlans nöjd!!!

   

  

Av johanna - 9 juni 2013 19:22

Har inte bloggat alls på ett tag. Nu har jag flyttat hem till Sverige igen och mitt år i Finland är slut. Den sista tiden där har varit helt underbar och jag ville bara stanna kvar där.

2 Veckor i Sverige nu och just för tillfället mår jag förjävligt. Att lämna Finland och livet där var verkligen svårt, det känns som att någon som jag älskar har dött.

 

Kan verkligen få såna där extrema depp attacker så jag inte vet vart jag ska ta vägen och tårarna bara rinner.

Hoppas det läker med tiden, det är så hemskt jobbigt att känna så här.

 

Gick på en promenad nyss, den behövde jag verkligen. Rensade huvudet lite och jag kände mig lite starkare.

I morgon ska jag ta tag i livet och börja på någonting nytt. Jag kan inte gå och älta och vara ledsen hela tiden. Måste sysselsätta mig nu och göra dagarna till något ännu bättre!

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards