JohannaHua

Alla inlägg under januari 2013

Av johanna - 30 januari 2013 21:14

kul.. någon har tagit min mat ur kylskåpet, så jag är ganska irriterad. Its gone.

Köpte youghurt idag, får se hur länge den blir kvar. Och förrästen är jag sugen på den nu, men jag kan inte gå ut dit och hämta den för dom festar... Hej, här kommer jag i pyamasbyxorna lixom. Frustrerande. Jag är så trött, har ingen lust mer.

 

Idag hade vi redovisning om hästraser, det gick bra. Skönt att ha det gjort nu.

Till middag idag fick vi jättegod sallad med feta, oliver, skinka och olika sortes nötter. Älskar skolans mat!

Det snöar som in i helvete, jag som var så glad att det smälte här om dagen. Det var ingen rolig promenad till affären förut.

 

svammelsvammel.... zZz

 

 

 

 

 

 

Av johanna - 27 januari 2013 21:30

Nu är det kvällen.. och det har inte hänt ett skit idag. Har mysat och sett på film, har varit jätteskönt! Förut blev jag bjuden på fattiga riddare med glass till, det gjorde min kväll!

Jag har faktiskt gjort halva skolarbetet klart också, och kanske hittat praktikplats.

 

Imorn.. ny vecka och nya tag!!!!!!

Av johanna - 27 januari 2013 10:08

Ja då var det Söndag.. mulet väder. Måste få lite skolarbete gjort, men det får bli ikväll. Shit, den här dagen ser riktigt tråkig ut. Vad hittar man på med? Måste tvätta kom jag på.. bläääää

Av johanna - 26 januari 2013 20:15

I dag har jag sovit ut, när jag vaknade var det skinande sol ute. Gick ut i stan en sväng, kollade i lite affärer. Härlig dag bara för mig själv. Det verkar som att det blir en myshelg bara.

Nu när jag gick ut och tittade var det väärldens snöstorm ute! Var kom den ifrån? Jag som ville gå en trevlig liten kvällspromenad..

 

     




Av johanna - 25 januari 2013 18:16

Ååh hur kan jag va så himla trött? Jag vill ha energi! Det blir så fel när det är en timme fram här i Finland. Piggnar nog till veckan.

Härliga fredag idag. Jag har handlat massa mys, så nu låser jag om mig och drar på en massa film ikväll! Jag behöver få göra det efter den här jobbiga veckan. I morgon kväll blir det nog krogen! Annars kommer jag dö av tråkighet..

 

Min nattlampa gick sönder.. drygt, hatar att ha helt kolmörkt när jag tittar på film. Får ont i ögonen. Det är faktiskt det enda negativa som har hänt idag, nattlampan.. coolt! Räknade med att bli hängd och styckad eller nåt liknande.

 

Gjorde favvo maten förut. Sallad med svamp, bacon, feta och couscous. I morgon blir det avocadoröra! Lyx!

 

Såg den här drickan på affärn, den har jag aldrig sett förut. Undrar om den är god? Måste pröva nån gång.  

 

 

Av johanna - 24 januari 2013 17:39

Undrar vad gud har för plan nu? Inte för jag tror på någon gud men.. det här måste nästan betyda något.

Det har verkligen varit som att hoppa rakt ner i ett svart stort hål. Eller att någon bara tar en hink bajs och häller rakt på mig. Att vända på en fläskbit i stekpannan.

Varje dag säger jag "nu kan de inte bli värre"..  så kommer det nya saker heela tiden som bara gör mig så jävla förbannat trött och ledsen, frustrerad. Jag orkar inte.

 

Aldrig kan de få vara bra för mig.

Av johanna - 23 januari 2013 20:45

..

Av johanna - 23 januari 2013 20:12

just nu blir jag slagen på käften hela tiden känner jag..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards