JohannaHua

Alla inlägg under mars 2013

Av johanna - 31 mars 2013 18:30

Idag har inte jag mått bra.... har sovit precis hela dagen, vaknade halv tio nu på kvällen. Undrar när jag somnar inatt?!

Igår var det i alla fall supermysigt, vi gjorde påskmiddag och drack massa smått o gott. Sen blev det utgång, kom iväg lite sent men asch! Eftersom klockan drogs framåt inatt så stängde ju krogen helt knäppt. Alla blev helt förvånade! haha!

 

Sen blev det efterfest på internatet! Roooooliiiiiiiigt! :D

 

     

Av johanna - 29 mars 2013 18:15

Dryg, seg och tråkig dag, tomt öde och allt är så dött.. har pratat med mor på Viber,dom sitter där hemma nu och har värsta påskmyset i husvagnen. Jag vill också! Im aloone in the darkness! 

Men jag har en snickers faktiskt, så det blir väl film och lite sånt ikväll. I morn kväll ska vi göra påskmat och dricka vin, sen gå ut på krogen. Det blir kul! Så.. ja imorn! Idag får det vara tråkigt.

 

Har ritat massor idag eftersom det är så tråkigt, är väldigt nöjd ever mitt nya skissblock! Bästa presenten till mig själv!

 

   

 

 

Lov

Av johanna - 28 mars 2013 13:15

Idag har vi haft en ganska kort och slapp skoldag, nu är det påsklov! Typ alla på internatet åker hem, konstigt när det blir så tomt!

 

Idag saknar jag min Lalla så mycket så jag ritade henne, började fan prata med teckningen när den var färdig.

Vill hem till min söta tjej!

 

Av johanna - 27 mars 2013 13:00

Nä men idag har det väl inte hänt alls mycket.. efter skolan gick jag, Sus, Karran till butiken och handlade mat och sånt eftersom vi kommer va lediga nu. På vägen halkade vi in på Tiger, och där hittade jag ett jättefint skissblock som jag inte kunde låta bli att köpa! Shit vilket bra block! Det blir mycket finare på tjocka riktiga papper än på skrivarpapper.

Gjorde ett porträtt på Niki, för det hade jag lovat!

 

 

 

 

 

Av johanna - 26 mars 2013 23:34

Idag var det sista gången på Hjärt och lungräddningskursen och man fick sitt intyg! Det har varit riktigt bra och intressant! Känns tryggt att veta vad man ska göra i en livshotande situation.


Efter det så hade vi Cooking in english, alltid så smarriga maträtter vi gör!

 

Nu har jag kommit en bra bit på mitt slutarbete, det känns så bra! Plus att jag typ gjorde klart presentationen om örtmedicin, har i morgon på mig också. Sen tog jag tag i genetiken lite så jag fattar någonting på testet i ska ha.

 

Nu vill jag ha svar från någonpraktikplats tack! Jag börjar bli lite stressad.

 

Kool!

 

Av johanna - 25 mars 2013 23:15

men fyfan vad deprimerande det är.. det kommer aldrig någon vår, är trött på att gå och frysa ihjäl och vara som en zombie. Väntar och väntar och väntar.

 

Denna eftermiddagen har jag försökt plugga, skriva på mitt slutabete. Har kommit lite längre nu men det går sakta framåt. 20 sidor............... suck! Sen har jag påbörjat presentationen om örtmedicin som ska redovisas i veckan.

Så lite duktig är jag!

 

När jag tröttnade på plugg så blev det att jag gjorde denna.

 

 

 

 

 

Av johanna - 24 mars 2013 21:08

Idag mår man ju skit efter en vild partykväll igår.

Har mysat under mitt täcke hela dagen typ. Har fixat med lite viktiga saker också, som jag har dragit på. Skönt!

 

Jag vill hem och kramas med min söta tjej som inte är riktigt pigg. .. Nu! Det är en månad kvar till jag åker hem till sverige....

 

Sur är jag....

Bild från igår

 

Av johanna - 22 mars 2013 20:45

På kvällen gick jag, Karran och Suss och åt på Amarillo.  Jag tog en kycklingburgare med bacon och grejer. Fett gott! Fredagsmyyyys!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards