JohannaHua

Alla inlägg under februari 2015

Av johanna - 23 februari 2015 16:58

Jag låser min dörr nu. Är jag så jävla frustrerad och less på livet så att det är sjukt. Nu kokar det över, orkar inte hävda mina känslor längre. Känner mig så konstigt behandlad?


JAG HAR FÅTT NOG! vafan..jag får panik!

Av johanna - 15 februari 2015 21:54

Älsklingen åkte precis till stockholm på jobb och kommer hem på torsdag igen, blir lika ledsen varje gång han åker. Det känns så jobbigt att inte få ha honom brevid mig dessa nätter. Gud vad jag saknar honom när han är borta.. min älskling. Jag är så himla kär.

 

På lördagen firade vi alla hjärtans dag med bowling, restaurang och bio tillsammans med min bror Jonathan och hans flickvän Ida. Vi hade en riktigt trevlig kväll! Hela helgen har varit så himla mysig och bra!

 

 

 


 

 

Av johanna - 11 februari 2015 21:23

trött nu lixom? Gud så konstigt, jag som har sömproblem. Har sovit väldigt bra den här veckan. Så otroligt härligt det har varit att låna Douglas av mamma, han har muntrat upp mig. Jag saknar att ha hund.... det är det jag behöver.

Det var som att allt jobbigt bara försvann den här veckan, Douglas ska få börja bo hos mig under veckorna nu har jag bestämt.

 

Åkte och lämnade tillbaka honom idag, hade tänkt göra det i morgon egentligen. Men det blev en spontan sväng till Forshaga på en långpromenad med mamma och hundarna och efter det in på affärn. Köpte blandannat hårfärg som jag slängde i förut. Skönt att göra sig lite frescch! Blev fint!

 

I morgon kommer älsklingen hem..

 

Av johanna - 10 februari 2015 19:01

Glad, pigg och kärleksfull idag! Gud vad skönt att få känna så!

Har mammas  lilla hund Douglas här hemma hos mig nu, skönt med sällskap när älsklingen är borta och jobbar.

Gav Douglas en rejäl omgång med trimsaxen i morse, tror jag gjorde honom typ 5 kg lättare. Jävlar vad hår den lilla hunden har! Sen efter det fick han en dusch med såpa! Så nu är han ren och fin!

 

Ja.. jag har väl inte pysslat med så mycket idag, har tagit det lugnt! Idag började min röd- vecka också.. piss! Känner att det betyder att jag får baka ett fat med chokladbollar och trycka i mig.. åååååh!   

Av johanna - 8 februari 2015 23:28

Jag är så ledsen, det är så många saker inom  mig. Jag vet inte något. Jag är helt jävla förvirrad.

Jag känner mig sviken hela tiden..

 

Vad ska jag ta mig till? Ska jag må såhär? Är livet såhär?

Av johanna - 2 februari 2015 22:31

Idag hade jag möte på arbetsförmedlingen vid kl 15.00, innan det så blev de att åka förbi och hälsa på älskade mamma en stund. Hon bjöd på minipizza, och fruktsallad till efterrätt! Sen på mötet så blev jag väldigt positivt överraskad. Hade väntat mig dödsdomen och tvång att börja gå på jobbcoachmöten. Min handledare var väldigt trevlig och förstående och tyckte att min plan lät så bra. Så jag slipper det där! SKÖNT! Nu kan jag släppa det och bara fokusera på mitt!


Efter mötet så gick jag in på konsum ännu en gång och fick äntligen prata med chefen där. Han sa att han var väldigt intresserad och hade kollat på mitt cv. Han ville att jag skulle börja jobba så de skulle höra av sig inom en tid. Det kändes väldigt roligt! Detta behövde jag verkligen efter eländet igår. Senare så hämtade jag upp syrran och hennes lilla dotter så åkte vi hem och fikade!

 

I morgon kanske det blir att fara in till stan, ska handla namngivningspresent till min andra syrras nyfödda son. Bra att komma bort och göra något så dagen går och man får tänka på annat. Känner mig så sårad.....

 

 

Av johanna - 1 februari 2015 22:23

Ögonen svider, huvudvärk, utmattning, allt känns skit. Jag är så ledsen, har gråtit hela kvällen.

Det var ju väldigt kul att få veta detta.. känner mig så jävla missförstådd. Från och med nu ska det bli annorlunda.

Jag ska sluta ge så jävla mycket. Jag vill hela tiden så väl och att allt ska vara så himla bra, så blir det ändå bara fel.

Det slutar alltid så, spelar ingen roll vad det är för situation mitt liv. Hejdå alla, nu stänger jag in mig i min ego värld, skiter i er. Dra åt helveteeeeee ee e. Jag ska inte lägga mer energi på andra människor längre.. någonsin i mitt liv. 

 

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards